Όλες αυτές οι προσπάθειες φαίνεται τελικά ότι θα έχουν αποτέλεσμα μιας και βρίσκεται πολύ κοντά στην πραγματοποίηση συμφωνίας έτσι ώστε το project αυτό ,p4, να βγει στην παραγωγή , μιας και απαιτούνται μεγάλα κεφάλαια.
Μετά από δύο ημιτελείς προσπάθειες (Yassou I & ΙΙ),δημιουργήθηκε το korres project p3, με δυνατότητες που τρομάζουν..
Δυστυχώς όμως και αυτό παρουσίαζε προβλήματα που δεν μπορούσαν να ξεπεραστούν. Κάπως έτσι φτάσαμε στο korres project 4.
“Το korres P4 είναι ένα πραγματικό παντός εδάφους όχημα, αξιοποιώντας την Αρχή διασύνδεσης των τροχών “
Τεχνικά στοιχεία.
Μήκος : 3.920 mm, Πλάτος : 1.960 mm, Ύψος : 1.250 mm
Μεταξόνιο: 2.560 mm, Βάρος: 1.600 kg
Κινητήρας: LS7 V8, Κυβικά:7000cc, Ίπποι:550hp@6300rpm, Ροπή:637Nm@4800rpm
Αναλυτικά τεχνικά στοιχεία στο korres P4
Αφήσαμε τελευταίο το χαρακτηριστικό που κάνει το όχημα να ξεχωρίζει και αυτό δεν είναι άλλο από την ανάρτηση, η οποία επιτρέπει στο σασί να αυξομειώνει την απόστασή του από το έδαφος έως 500 mm με το πάτημα ενός διακόπτη. Εδώ υπάρχει ένα πολύπλοκο μοχλικό σύστημα στο οποίο κάθε φόρτιση του ενός τροχού επηρεάζει τα κινηματικά χαρακτηριστικά των υπόλοιπων τριών.
Φανταστείτε τους τέσσερις τροχούς σαν συγκοινωνούντα δοχεία (τους τροχούς) όπου οποιαδήποτε μεταβολή στο κάθε δοχείο (τροχό) αντισταθμίζεται από το άλλο (τροχό). Πρόκειται για ένα επαναστατικό, εντελώς μηχανικό δίχως κανένα υδραυλικό μηχανισμό, σύστημα ενεργής ανάρτησης όπου με ένα ελαστικό τρόπο διασυνδέονται όλοι οι τροχοί μεταξύ τους επηρεάζοντας ανάλογα τις γωνίες τους...
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου