Πρόκειται για ένα project το οποίο ξεκίνησε και υλοποιήθηκε στην Ολλανδία. Στην πράξη είναι ένα αντισυμβατικό "λεωφορείο" , 23 θέσεων με μήκος 15 μέτρων και με 8 ζεύγη gull-wing θυρών η καθεμία από τις οποίες ελέγχεται ξεχωριστά.
Διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 400Kw (536 ίπποι) ο οποίος τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου και έχει αυτονομία κίνησης περί τα 210 χλμ.,
Δανείζεται τεχνολογία αεροναυπηγικής μιας και o project lead manager Wubbo Ockels ήταν πρώην αστροναύτης και καθηγητής στο Delft University of Technology και η Ιταλίδα σχεδιάστρια Antonia Terzi έχει δουλέψει στην ομάδα της Ferrari και της Williams Renault, σε τοπ ομάδες της Formula 1.
Από το 2015 το SuperBus θα "εκτελεί δρομολόγια" στους δρόμους του Dubai (που αλλού) αλλά φαίνεται ότι ήδη ο Σεΐχης των Αραβικών Εμιράτων το χρησιμοποιεί ήδη για τις ιδιαίτερες μετακινήσεις του μεταξύ Abu Dhabi στο Dubai.
Power train | Electric motors powered by lithium polymer battery pack and regenerative braking |
Power output | 400 kW |
Driving range | 210 km |
Braking | 250-0 km/h in less than 200m |
Cruising speed | 250 km/h (155 mph) |
Length | 15,000 mm (49.21 ft) |
Width | 2,550 mm (8.20 ft) |
Height | 1,650 mm (5.41 ft) |
Weight | 10,500 kg fully loaded |
Suspension | Air springs and frequency selective dampers system and lifting hydraulic cilinders |
Ride height range | 330 mm (70mm to 400mm) |
Chassis frame | Carbon fiber reinforced plastic |
Bodywork | Carbon fiber reinforced plastic |
Glazing | Lexan Polycarbonate |
Driving mode | Driver assisted controlled on existing roads, autopilot on Supertrack |
Equipped with | Seat belts, TV, internet, air-conditioning, heating, etc |
Provided with | Navigation system, obstacle detection, communication system, fail safe system and control system |
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου